taggad!!

publicerat i Träning
Sitter här och är jättetaggad inför kvällens baspass. Ska bli så kul att få röra på fläsket ordentligt igen!! Passet börjar klockan sex och jag har redan bytt om till jympiskläder.

Oskar tränar ju fotboll tisdagar och torsdagar annars, men eftersom han forfarande har ont i sin skadade fot så kan jag träna då.
Det är ju så att jag kör bas nu för att komma igång ordentligt först innan jag ger mig in på medel som jag annars kör. Så jag hoppas Oskar har ont i foten ett tag till (för min egen skull, lite synd om oskar som har ont i foten bara), så jag hinner träna upp mig lite. Det är ju inga baspass som passar mig förutom just tisdagar och torsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen