önskelistor önskas

publicerat i Vardagsliv
Lilla älsklingen ligger och sover nu. Han har sovit ett bra tag så jag antar att han vaknar snart och är hungrig. Själv så har jag vikt ihop tvätt och slängt i en ny maskin... tittat på lite julklappar på nätet och sådär till nära och kära. Ni måste skriva önskelista till mig (oss). Antingen kan ni skriva en hederlig önskelista på en lapp eller så skickar ni ett sms. Måste iallafall veta vad ni önskar er så man inte bara köper något som ni ändå inte behöver. Jag är ju inte gjord av pengar liksom.

Om två timmar sitter vi där, jag och Ellie. På biografen för att se årets mest efterlängtade film.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fast det stämmer ju inte helt, alltså att det inte spelar någon roll vart han sover? Alla gör ju precis som dom känner och det man är bekväm med. Menade absolut inget illa. Bara det att min bvc sköterska sa det till mig, att barn under två reglar ofta andningen efter ljud och andras andning, därför minskar risken betydligt när man sover i samma rum. Min dotter slutade andas helt plötsligt och fick föras till sjukhus i ambulans, efter det har jag vart väldigt noga med att hon sover i mitt rum, men hon ska börja sova snart i sitt eget rum. Men det är inte så att jag inte vet vad jag snackar om då det var en ganska traumatiserande upplevelse.

2011-11-16 @ 20:11:50
URL: http://finest.se/alexandrarejsmar
Postat av: Alexandra

Det hade vi inte, vi var hemma hos min bror och hon låg inne i deras säng och sov. När min bror kom in i rummet låg hon och hyperventilierade och var nästan blå i ansiktet. Det var verkligen hemskt.

2011-11-16 @ 20:36:06
URL: http://finest.se/alexandrarejsmar
Postat av: Alexandra

Ska väl även tillägga att hon var över 1 år när det hände..

2011-11-16 @ 20:36:44
URL: http://finest.se/alexandrarejsmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen