onsdag

publicerat i Vardagsliv
Jag har uppdaterat min önskelista, så ni vet.

Leon ligger och sover nu... han sover ju en längre period mitt på dagen. Men inte blir det mycket gjort för min del ändå. Måste ju springa och titta till honom hela tiden.

Förut gick jag en jättelång sväng med Milton. Men fyfasen vad det blåste.. Lilla Milton blåste ju nästan bort. Han spydde när han kom hem också, haha. Kanske blev en alldeles för lång promenad för hans lilla kropp.

Ikväll är det Greys Anatomy
. Ni vet vart ni hittar mig!!


lilla farbrorn.

Kommentarer
Postat av: Jane

Så söt han är. Måste se honom snart....

2011-12-01 @ 00:08:09
Postat av: mamma

åh mormors lilla klutt,älskar honom

2011-12-01 @ 06:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen