dålig dag

publicerat i Leon

Leon och pappsen. (Min pappa alltså, haha..) så ni inte tror att Oskar gått och blivit medelåldersman.

Idag har jag, Leon, Stella och Milton varit i Herstaberg. Fick spaghetti och köttfärssås, och så kom Linda med familj och hälsade på också. Leon fick presenter. Jättefina! Kan visa i ett senare inlägg.

När Oskar slutade jobbet så kom han till Herstaberg och då åkte vi med mamma och dom och handlade på Citygross. Köpte både pampers och libero-blöjor. Kan inte riktigt bestämma vilka som är bäst och jag vet aldrig vilka som är vilka heller när jag står där och ska välja i butiken. Jag gillar mer dem som inte har en stor siffra på blöjan. Är det Libero som har siffran mitt på blöjan eller? Kan ju även meddela att jag köpte en 3a i storlek till han nu. Hoppas ni antecknar.

Leon har haft en tjut-dag. Jag vet faktiskt inte varför han har varit kinkig och gråtit. Det blir alltid värre på kvällarna också, men idag var det nästan värst imorse. Han verkar ju inte ha ont i magen och det som hjälper är bara att gå omkring med honom och vyssja honom typ, och jag märker ju nu att jag börjar få ont i rygg av att hålla på så. Man orkar inte i längden, iallafall inte jag. Och då gråter han ju förstås ännu mer när han inte får som han vill, alltså när jag sitter ner och försöker trösta honom och då känner jag mig så himla dålig. Att jag liksom inte gör som han vill bara för att jag "inte orkar"... men vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen