tummelisa

publicerat i Graviditeten
Somnade nästan på gruppträffen förut. Inte för att det var ointressant, utan för att jag var så himla trött efter dagens jobb. Vi gick igenom smärtlindring och förlossningen. Mycket intressant. Jag tror Oskar också lärde sig något, och det är ju jättebra. Så att han är mer engarerad och vet vad som sker och sådär.



Jag är jätteglad nu förresten, för att Tummelisa har kommit in på Discshop.se. De har inte haft den i lager på jag vet inte hur länge, och jag älskar gamla, tecknade barnfilmer. Tummelisa dessutom, är en av de bästa barnfilmerna från förr.

Nu lagar vi mat. Det blir tärnad, stekt potatis och bacon. Nån sorts blandning. Blir nog gott till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen