till barnmorskemottagningen

publicerat i Graviditeten
Om ungefär en timma ska vi ta bussen upp till barnmorskemottagningen och träffa våran barnmorska. Det är första gången vi är där nu efter inskrivningen. Så vi ska lyssna på hjärtat, och mäta fostret på ett ungefär så man ser att den följer den "vanliga" kurvan. På ett ungefär då. Har läst att alla barn växer olika fort från vecka 20, så det kan ju avvika lite. Bara det inte är någon liten dvärg där inne.

Annars vet jag inte vad som sker idag... gick upp ganska tidigt för vi åkte med svärmor Kicka in till stan. Vi sov nämligen ute i Kimstad inatt. Så jag ska väl ta och sova lite middag sen när vi kommer hem.. sätter nog på en bra film och bara är.

Eller så åker jag ut till Herstaberg och umgås med min lilla familia.


Dennis och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen