ont i hjärtat

publicerat i Vardagsliv
Det händer någon gång ibland att jag får ont i hjärtat. Bokstavligt talat alltså. Jag vet inte vad det är och jag är inte med om det så ofta att jag tycker att det borde kollas upp. Men det gör ont när det väl händer.

Det känns liksom som att någon knyter en näve runt hjärtat, och hjärtat arbetar hårt för att försöka pumpa, och då gör det ont. Det är svårt att beskriva känslan. Igår höll det i sig från och till i ca en timma, och annars brukar det bara hålla på i 10 minuter eller så.

Man blir ju lite orolig. Vad kan det vara? Men det händer ju inte ofta som sagt. Några gånger om året.

Kommentarer
Postat av: jane

Titta på Tradera där finns det massor med fina. Har du sett mitt, Jag har köpt en del på Tradera.

2011-05-30 @ 13:55:21
Postat av: Alex

Jag får också så ibland.

2011-05-31 @ 11:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen