nygamla gardiner

publicerat i Vardagsliv


Jag plockade fram ett par av mina gamla gardiner som jag hade i den gamla lägenheten. Eftersom det är så högt i tak här så är det svårt att hitta, om man ens kan hitta, gardiner som är tillräckligt långa.

Dessa gardiner har snören uppetill, så jag gjorde som så att jag knöt så långt ifrån stången för att få dem så långa som möjligt. Oskar säger att det ser lite konstigt ut där uppe, men jag tycker iallafall att det duger. De är ju tillräckligt långa nertill nu iallafall. Några cm från golvet. Jag får stå ut med att det ser konstigt ut där uppe, för nu är det inte en dyster vinter längre så man tydligen har dystra färger på gardinerna.


min lilla spelpojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen