"Hon naffsade bara efter honom 2 ggr, om man kan säga så?"

publicerat i Vardagsliv
Nu lagar vi mat, jag och Oskar. Stella är med på ett hörn. Hon hoppas väl på att det ska slinka ner något gott på golvet. Matglada hund.

Idag har jag som sagt varit ledig. Jag har träffat Linnea och lille Vincent. Vi tog en liten promenad till Oxelbergsparken och satt där och solade och pratade i några timmar. Stella, som f.ö inte gillar småbarn, var snäll mot Vincent. Hon naffsade bara efter honom 2 ggr, om man kan säga så? "bara" Haha. Låter som att hon är värsta agressiva i vanliga fall. Hon gillar inte barn bara. Det är ju kanon. Med tanke på vad som komma skall, hahaha. Men som sagt, hon gjorde framsteg idag. Hon satt till och med tillsammans med Vincent i vagnen (applåd!!)!

Ikväll ska jag sitta bänkad framför tvn. Först Blackout eller vad det heter, och sedan En unge i minuten. Ska försöka lägga mig skapligt ikväll också, för jag ska upp och jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen