en tripp till ikea.

publicerat i Graviditeten
Är helt slut. Jag och mamma tog en sväng till Ikea. Jag köpte sängbord, lite glödlampor och annat smått och gott, och så köpte jag en tv-bänk vi ska ha i sovrummet. Kommer bli jättefint när allt är monterat.

Jag försökte mig på att montera ihop sängbordshelvetet men efter halva ser jag att det fattas hål i själva stommen, och då börjar jag tjuta. Hahaha. Gravidhormoner? Nae, har alltid varit så.

Kan ta bilder imorgon. Nu väntar jag på att Oskar ska komma hem och bygga ihop sängborden, så jag kan krypa till kojs och äntligen kunna lägga min mobil bredvid mig - på ett sängbord. Har alltid haft den i fönstret, och där är det ju inte meningen att den ska ligga.

Ska jobba imorgon..... 9.45-16.15. Härligt!

Kommentarer
Postat av: mamma

hmmm vad vad det jag sa till dej haha

2011-05-28 @ 00:32:33
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Oskar

Haha, hade satt det åt fel håll :)

2011-05-28 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen