söndag igen då

publicerat i Vardagsliv
God morgon!

Söndag idag då. Veckans tråkigaste dag enligt mig. Men den blir ju vad man gör den till, eller hur? Söndagen vore inte lika tråkig ifall man var ledig på måndagen.

Jag har iallafall precis vaknat upp här i Herstaberg. Hundarna har fått varit ute och kissat av sig nu på morgonkvisten, och jag ska nog ta och mumsa lite frukost. Efter det blir det en långpromenad med djuren.

Ikväll ska jag träna på Johans pass med Johanna. Ska bli skoj :) Så får vi se ifall vi kan värva ännu en Friskis-medlem.

Jag & Stella igår


Om ni trycker på F5 på tangentbordet så får ni se att jag har ändrat bakgrunden på bloggen. Den här bakgrunden hade jag för längesedan.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Godmorgon!

2011-03-20 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen