Oskar har bedragit mig

publicerat i Vardagsliv
HEMMA FRÅN JOBBET!

Jag drömde en konstig dröm inatt. Den är lite barnförbjuden, så det enda jag kan berätta är att jag drömde att Oskar var "otrogen". Haha. Det var ju som ett skämt, för det skulle han ju aldrig vara min lilla Oggiboggi ;)

Jag har växt som en person idag. Jag har skjutit upp en grej i ett antal veckor nu, men idag gjorde jag det. Skönt att ha det gjort! Bra Daniella!

Klockan fem ska jag ruska på fläsket på ett medelpass. Har aldrig gått på det passet innan, så jag hoppas att det är bra musik och en rolig ledare. Lina heter hon iallafall. Återkommer med besked sen ifall hon var bra!

Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen