oså var det måndag.

publicerat i Vardagsliv
Gomorron på er..

Håller på att sminka mig inför dagens bravader. Ska jobba 6.45-14.15. Jag funderar på att inte ha ett endaste dugg inplanerat idag. För det brukar jag ha på vardagarna. Brukar iallafall planera in att träna på eftermiddagen, och oftast gå dit, men idag känner jag för att inte göra någonting.

När jag kommer hem vill jag bara slappa och vila mina stackars ben och min rygg. Inte veta att jag "måste" springa iväg till träningen senare. Låter det konstigt?

Ha en bra dag iallafall!



Hundarna ligger oftast i sina bäddar på golvet när vi ska sova. Men när jag går upp på morgonen så vaknar Milton och jag hör hur han ställer sig vid sängkanten och gnäller. Han vill upp i sängen. Jag fattar iofs inte varför han ställer sig och gnäller, för han kan ju hoppa upp själv. Men det är väl det att han vet att han egentligen inte får. Och så tror han att Oskar ska vakna. Haha, vilket skämt! Han vaknar inte ens om det skulle bli en jordbävning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen