namnförslag

publicerat i Graviditeten
Jag har länge haft en s.k namnlista till mina framtida barn. Nu har jag rensat listan och det finns 2 namn kvar, typ. Alla namn jag förut beundrade har blivit fula, och jag har fortfarande inte hittat de där perfekta namnen som jag bara måste ha på mina barn.

Ett namn som jag tycker är väldigt fint på en tjej är Lily. Och Freddy till en liten kille. Har även börjat gilla Lo eller Li. Funderar också på stavningen Lee isåfall. Jag gillar inte sånadär vanliga namn, som typ Anna, Maria, Johan. Ovanliga namn ska det vara.

Har ni några namnförslag på ovanliga namn? Kom med tips!!!


Jag läste att det finns 27 st i Sverige som heter Snorre??! Kanske ska döpa ungen till Snippa?

Kommentarer
Postat av: jane

Elsa är väl fint eller varför inte Ella.Pojke är svårare. Kanske Egon, det blir ni garanterat ensamma om. Ha Ha Ha......

2011-03-24 @ 19:27:20
Postat av: daniella

just det. Elsa har jag ju faktiskt också tänkt på :)

2011-03-24 @ 19:42:39
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Linnea

Elsie är fint tycker jag. Men Lee känns lite amerikanskt? Ossian tycker jag också om. Vill ses snart och prata namn. Puss!

2011-03-24 @ 22:38:24
Postat av: Robin

Det blir aldrig det namn man tänkt sig iaf!

2011-03-25 @ 05:58:54
URL: http://gradystradagar.blogspot.com
Postat av: mamma

molly ,savanna ,luigi,guiseppe,reine,fanny,

2011-03-25 @ 07:27:29
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen