min hemlighet

publicerat i Graviditeten
Jag har velat fram och tillbaka om jag ska berätta det här nu, eller om jag ska vänta. Men ja, jag tar det väl nu då.

Den 26 augusti är det beräknat. Då ploppar det ut en liten oskar och daniella-bebis. Om ingenting går fel eller händer så att säga. Jag är nu i vecka 16+3, 17 kan man säga. Jag tycker inte att magen har börjat växa än, så just nu är kroppen i något mellanting. Den är inte som innan, och som sagt ingen mage. Jag känner mig liksom lönnfet. Jag kan inte banta eller träna ihjäl mig, så det får jag vänta med till efter.

Just nu har jag en liten bebis i magen att tänka på först och främst. Det känns ju faktiskt skönt att "komma ut". Nu kan jag klaga på alla gravidkrämpor så gott jag vill! Klaga, klaga, klaga. Denna blogg kommer bli en klagoblogg. Om den inte redan är det, haha. Tycker jag klagar hela tiden.

Nästa vecka ska vi på ultraljud nr 2. Då hoppas jag att allt ser bra ut. Är orolig för att nåt ska vara fel, men vem vore inte det?

Här kommer en bild från ultraljudet i vecka 12.

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis min älskade vän!! Du kommer bli en fantastisk mamma och jag vet hur länge du väntat på det här :) All lycka till dig!!

2011-03-16 @ 19:56:09
Postat av: Linda W

Oh vad kul, grattis!! Så himla mysigt :)

2011-03-17 @ 11:10:32
Postat av: mamma

grattis pullan o jag ska bli mormor hihi.jag länktar så himla mycket

2011-03-17 @ 17:07:15
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Moa

Alltså, jag kan knappt fatta att det är sant! Jag anade detta när du skrev på FB att du hade en hemlighet, men jag är fortfarande ändå lite i chock! :)

Stort grattis till er i alla fall, hoppas du mår bra och att det går bra på ultraljudet. Kram :)

2011-03-17 @ 18:51:32
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis! :D

2011-03-29 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen