ljus i vårt hus

publicerat i Vardagsliv
Nu är vi hemma från promenaden. Både Oskar och jag satte på oss vårjackorna, men det var visst lite för kyligt än. Frös ju! Vårjackan får vänta några veckor till. Men jag har hört att det ska bli vackert väder och sol nu i veckan som kommer? Då kanske man kan använda vårjackan, månne? Hoppas det.

Jag har tänt upp här hemma med nästan alla ljuskällor jag har. Ljus alltså.. titta här så mysigt vi har det



Vi satt nyss och läste på om graviditetspenning och föräldrapenning. Usch, så krångligt allt det där är. Jag skulle verkligen behöva professionell hjälp med detta. Någon som har lust? Vart börjar man liksom?

Kommentarer
Postat av: kicka

Det ser jättemysigt ut. Försök att ringa f-kassan ang föräldrapenning, om det går att komma fram;) Kram farmor Kicka

2011-03-20 @ 19:44:37
Postat av: kicka

Det ser jättemysigt ut. Föräldrapenning kan jag inget om, har nog ändrat sig en del sedan Oskar var liten. Kram Farmor Kicka

2011-03-20 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen