large

publicerat i Graviditeten
Jag kanske har blivit lite rund om magen ändå, för idag köpte jag leggings i storlek L. Har iofs inte provat dem än, men med tanke på att jag har M i vanliga fall så vill jag ha något att "växa i", plus att Ellie sa att det inte såg ut att bara vara fett :) Hon sa det inte ordagrant så, haha. Men ungefär kanske.

Vad ska man hitta på ikväll då? Oskar sover hemma hos mamsen och pappsen som vanligt de dagar han tränar. Jag har hundarna, så det blir faktiskt att gå en långpromenad senare sen. Fast jag vet inte vart jag ska gå någonstans. Man vågar ju inte gå vartsomhelst i den här stan. Jag hade tänkt mig oxelbergen eller vasaparken, men inget av dem lockar nu när jag kommer gå själv. Man vet ju aldrig vad som kan hända i en park när det är kolsvart ute.

Kommentarer
Postat av: jane

Du ska INTE ge dig ut och gå i parkerna när det är mörkt. Det finns så många ideoter i den här staden,föresten det finns det överallt...

2011-03-18 @ 00:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen