svettlisa är hemma

publicerat i Vardagsliv
Hemma från jobbet. Inte bättre ventilation idag. Ska ev ringa och prata med min chef om vad jag tycker om läget. Han kanske inte ens vet om att det är asvarmt, men det tror jag. Chansen finns ju att det slutade fungera igår morse, men det tvivlar jag på eftersom det var strul förra veckan när jag jobbade också. Jag tänker iallafall inte stå där i värmen om det ska fortsätta så här. På tal om annat så åker familjen till spanien imorgon. Kommer sakna dem :(. Det hemska är att farmor ringde och sa att ifall deras plan kraschar så finns pengarna gömda hos ******. Det blir ju bara jag och alex kvar av släktet som ärver farmors pengar ifall alla skulle dö om planet kraschar. Kul att veta liksom, tack farmor. Vad ska man säga om det? Jag är ju så orolig av mig, och vidskeplig, så jag kommer inte ha en lugn stund förrens planet har landat igen. 2 ggr måste jag stå ut med denna oro också, för de ska ju flyga hem också.

Kommentarer
Postat av: far

vi ska byta plan i madrid också . svett

2011-06-12 @ 08:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen