snygga äldre män

publicerat i Vardagsliv
Om jag var tvungen att välja någon äldre man att gifta mig med så skulle han se ut som någon av de här ståtliga herrarna...

Johnny Depp. Snyggast ser vi honom i Pirates of the carribbean-filmerna.


Leonardo Dicaprio.
(37 år redan??!) Fortfarande en hunk.


Cesar Millan. Älskar hans vita, underbara leende.


Per Morberg. Vem avgudar inte hans svettiga hår när han lagar mat, liksom?


Vin Diesel.
Född 1967?! Blev chockad. Trodde han var mycket yngre.


Brad Pitt. Har blivit mycket snyggare nu på äldre dagar måste jag säga.


Peter Gallagher. Ögonbrynen säger allt!


Ja, dessa var de jag kunde komma på för tillfället. Finns säkert massor, äldre hunkar där ute i världen. Inte för att jag letar äldre man... men om man var tvungen liksom. Haha. Lite roligt.

Vem tycker ni är snyggast av dessa karlar då?

Kommentarer
Postat av: Nea

Per Moberg! Jag älskar honom, jag gillar inte att laga mat men ändå sitter jag och glor som besatt på "vad blir det för mat" ibland, han är ju så sjukt charmig!

2011-06-25 @ 20:24:13
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: daniella

Haha, det är något speciellt med Per alltså ;)

2011-06-25 @ 22:52:46
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Per Morberg ger mig kalla kårar... Tacka vet jag Vin Diesel - mumma!

2011-06-26 @ 07:26:59
Postat av: Madde

Bra urval Daniella! Depp, dicaprio och Pitt ! Mmm

2011-06-26 @ 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen