shopping och hårfärgning

publicerat i Vardagsliv
Nu är vi hemma i stan igen efter en heldag i Herstaberget. Vi åkte från Kimstad vid halv 12 imorse, sen åkte vi bara och lämnade alla hundar hos Alex, och åkte till Maxi och kollade runt lite. Eller kollade och kollade. Jag handlade 2 linnen på Cubus för 149, en vit bh från h&m som jag har likadan i svart, och så hårfärg.

Oskar ville inte färga mitt hår denna gång så jag fick stå och kleta själv. Måste säga att det blev mycket bättre när han gjorde, för jag har visst missat en fläck mitt på skallen. Fin utväxt där, resten är gulblondt. Därför serrni så köpte jag en askblond färg som jag ska ha i som tar bort den gula nyansen. Gjorde så sist också och det blev bra. Bara det att det kryper fram en ful utväxt så himla fort... man vill ju inte se falsk ut ;)


Lilla älgoverallen eller vad man ska kalla det som vi köpte för längesedan på rean. Så söt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen