pojke eller flicka?

publicerat i Graviditeten
Som ni vet så har ju bara jag, inte oskar, velat ta reda på könet på bebisen i magen. Jag har inte gjort något extra ultraljud för att ta reda på könet. Skulle ju faktiskt kännas lite trist om bara jag och inte oskar visste vad det var för kön. Jag får nöja mig med att det blir en överraskning, och blir lika glad vad det än blir. Jag tänkte mer på det praktiska när jag ville ta reda på könet. Kläder, och framför allt namn och lite planering sådär.

Jag har iallafall gjort ringtestet. Jag gjorde det för några månader sedan och då visade det att det skulle bli en flicka. Jag slutade spekulera i det då, men blev nyfiken idag igen och gjorde ringtestet. En flicka visade det igen.

Så i ärlighetens namn, vad tror DU att det blir för kön?

Oskar säger att det blir en kille, men jag tror han bara säger så för att han önskar att det är en kille. En liten fotbollspelare.

Jag tror iallafall att det blir en flicka, enligt mitt lilla test här hemma då. Men man kan aldrig vara säger. Det kanske är mitt undermedvetna som gör att ringen snurrar istället för pendlar, vem vet.

Jag kommer uppdatera detta inlägg vartefter ni svarar vad ni tror att det blir för kön :)

ps. vore kul om Gullevi kunde svara på detta inlägg, hon har nog stenkoll på vad det kan vara där inne ;)


Daniella - flicka

Oskar - pojke

Emma - flicka

E - flicka

Johanna - flicka

Madde - flicka

Jane - pojke

Helena - flicka

Paulina - pojke

Kommentarer
Postat av: Emma Månsson

Svårt svårt svårt... Men jag tror nog på att det blir en tjej :)

2011-06-29 @ 18:23:46
Postat av: E

jag gissar nog också på en tjeja. men är det inte det här som är charmen med att få barn? att i nio månader få gå och spekulera och fantisera om vem som ligger där inne utan att veta? :)

2011-06-29 @ 21:33:44
Postat av: Emma

Jag gjorde med ringtestet, det visade pojke och rätt var det också:)

2011-06-29 @ 23:03:45
Postat av: Johanna

Galet svårt att gissa, men tror nog en tjej.. Har du någon koll på hur "höga" bebisens hjärtslag är? Sägs ju att under 140 är en kille har jag för mig. Max låg på 135!

2011-06-29 @ 23:20:18
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Oskar

Vart är alla pojkar? :)

2011-06-30 @ 11:16:18
Postat av: Madde

Jag tror det blir en tjej jag med :) och att hon tittar ut typ 2 september :D

2011-06-30 @ 17:44:38
Postat av: jane

En Pojke, Klart.....

2011-07-01 @ 21:17:45
Postat av: tessan

Jag gjorde ringtestet några gånger och varje gång visade det "pojke" men ut kom det en liten tjej så det där är inget att lita på;)

2011-07-04 @ 11:49:00
URL: http://thherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen