lite ensamtid på morgonen

publicerat i Vardagsliv
Idag är man i vecka 30+0. Tiden går så himla fort, men ändå inte. Kan typ fortfarande inte förstå att jag har en liten minibebis i magen... är inte det sjukt?

Jag har precis duschat och klätt på mig. Jag tycker om att gå upp före Oskar och hundarna, så man har lite tid för sig själv och slipper stressa. Vi ska nån gång under dagen åka och handla lite gott, sen ska vi vidare mot Kimstad och sova där. Oskars föräldrar är på Malta, så vi blir ensamma i stora huset. Vi ska även vara hundvakt till Bella och Hugo, så dom får följa med dit.

Förra veckan nån gång i början där, så framkallade jag mina thailands-bilder från expert på internet. Det skulle ta ca 5 arbetsdagar, sen ska man få ett sms att bilderna finns att hämta. Jag har inte fått något sms än? Börjar bli lite frustrerad. Jag har ju köpt ett fint fotoalbum och en guldig penna som jag ska skriva med. Frustrerad!!

Ne, om man skulle ta och väcka byrackorna och gå en liten morgonrunda.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj redan v30.. Det går så himla fort!!

Blir det inga "bebismag" bilder? :) nyfiken! Saknar min boll ibland samtidigt som det är underbart att slippa den :p så mysigt att vara gravid :)

Ha en toppen kväll!

2011-06-18 @ 18:02:28
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: holykirch.se

söt bild!

2011-06-21 @ 23:41:59
URL: http://holykirch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen