insomnia

publicerat i Vardagsliv
Jag lider av något sorts sömnproblem. Det började när det började ljusna om kvällarna ute, och har nu bara trappats upp. Är det just för att det är ljusare ute, eller pga graviditeten kanske?

Vi har ju svarta rullgardiner i sovrummet, så det är ju inte ljust där...
och jag är aldrig trött längre. Förut kunde jag somna vid nio-tio, men nu ligger jag vaken och kan inte koppla av och blunda förrän halv tolv kanske, och då är jag ändå inte trött.

Oså vaknar jag om nätterna. Pigg. Somnar och vaknar. Somnar och vaknar. Och så håller det på. Lite jobbigt faktiskt när man ska upp halv sex, annars struntar jag i det. Är man ledig så kan man ju ligga och somn-vakna hela morgonen om det är så.

Vad göra?


Förresten!! Någon som har lust att komma och tapetsera en fondvägg hos oss i vardagsrummet? Ni får inga pengar fört, men ni kan få gratis kaffe med påtår, och kanske en smörgås?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen