hårtips!

publicerat i Vardagsliv
Denna produkt köpte jag för några dagar sedan på Hårvårdsbaren. Den var inte dyr alls, lite över 50 kronor tror jag. Hårvårdsbaren har ju erbjudanden på vissa produkter, och som tur var så var det så på denna goding.
Den vårdar håret, uv-skydd, skyddar mot värme, typ plattång/hårfön m.m.
Jag duschade håret och hade i detta i topparna, och när håret hade torkat var det silkeslent! Blev nästan förvånad, men så var det. Är väldigt nöjd med denna produkt.
Nu har mamma, pappa och Dennis åkt iväg mot Stockholm. Alexander ville inte följa med iår. Han ska vara hemma och jobba.
Guuud jag är så orolig att någonting ska hända. Att flygplanet ska krascha osv. Det är nog kanske lite tur att jag ska jobba 14-21 ikväll, så jag kommer på andra tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen