datorn är här

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag fått tillbaka min dator. Fick betala. Orkade inte argumentera. Du skulle varit med mormor, då skulle vi säkert fått pengar istället för att behöva betala.

På tal om pengar så var vi på Nordik förra veckan på deras utförsäljning. Handlade lite småplock och en lampa till köket. Köpte även 2 lampor till vardagsrummet också.

BILLIGT BILLIGT!


den här lampan hade kostat 400 innan, så det var ju billigt redan då, men fick iallafall bara betala 200.



Mamma skickade en bild för någon dag sedan från Spanien...


Ser så underbart ut. Önskar att jag hade sparat några slantar och följt med. Fast jag vet inte... skulle nog behövt dela rum med farmor då eftersom hon bor hos dem iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen