tapeten på plats

publicerat i Vardagsliv


så här fint blev det med nya tapeten! den är mer diskret i verkligheten. inte så skarpt mönster som på bilderna.

oskar har åkt med sin mor och far till kimstad för fotbollsträning. stella och milton fick följa med. själv har jag oljat in köksbänkarna. funderar på att sätta upp gardinstången i vardagsrummet igen, men kom på att de tog med sig stegen, och stolarna är för låga för att nå upp. vi har ju så högt i tak!

jag sitter här i köket och knaprar på karameller med jordgubbsmak. det är väldigt irriterande att jag aldrig kan suga på hårda godisar, jag måste liksom bita.
jag tänkte för mig själv innan jag stoppade den i munnen att nu ska jag fanimej inte bita, och så gör jag det ändå. vilka problem man har!

just det.. imorgon 10.30 ska jag till barnmorskan. min ordinarie bm har semester, så det blir en annan. ska bli intressant att se hur hon är.

Kommentarer
Postat av: holykirch.se

fint :D

2011-07-26 @ 18:52:49
URL: http://holykirch.se
Postat av: mamma

det vart jättefint med tapeten,bryter av det hela

2011-07-27 @ 07:03:39
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen