stjärtont

publicerat i Vardagsliv
vart jag än går så är han bredvid mig. nu när jag sitter här i soffan så finns han vid min sida. hehe.. lät som om jag pratar om min kärleksfrände, men jag talar om milton. han har haft besvär med stjärten, så igår var han hos veterinären, och det är ingen rolig historia. han fick komma hem, drogad av mediciner och med en sån där krage så han inte ska slicka sig i röven.

nu går han på antibiotika och nåt annat, så att det förhoppningsvis blir bättre.

har aldrig sett honom så här klängig!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Stackarn :(

2011-07-06 @ 10:48:23
Postat av: daniella

carolina - vem är du? =) du har ju skrivit några kommentarer här hos mig. hur har du hittat min blogg?

2011-07-06 @ 10:49:45
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hehe. jag har faktiskt en blogg men jag skriver inte alls ofta :p Carolinaelisabethjohansson.blogg.se jag kommer inte ihåg exakt hur jag hittade dig, men jag sökte runt på gravid bloggar och kollade på vänners vänner och kommentarer. Så kände jag igen Oskar också. Jag själv är gravid i v 16. Och tycker det är roligt att följa andra gravida i deras vardag och det är ju mer roligt med dom som bor i närheten därför tycker jag att det är kul att kolla din :)

2011-07-06 @ 20:58:42
Postat av: jane

Stackaren.

Jag fick se att lägenheten som ni tittade på i mitt grann hus är till salu igen. Det är en trea " fräsh". Titta på Hemnet????

2011-07-08 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen