mot barnmorskan

publicerat i Vardagsliv
buenas!

fyfasen vad jag sover dåligt om nätterna. jag tror jag har varit uppe 4 ggr inatt. kissat. vänt på mig. vänt mig till andra sidan. kissat igen. jobbigt!!

jag sov faktiskt jättebra häromnatten, men det var för att vi hade varit uppe jättejättejättelänge natten innan det. tror jag bara vaknade en gång den natten. kände mig faktiskt jätteutvilad när jag vaknade.

just nu håller jag på och fixar till frillan och sminkar mig lite. oskar ligger fortfarande och sover. jag sa att bussen går 10.02, så får väl se ifall han ens har ställt klockan. han är ju vuxen nu så han ska nog klara av att gå upp själv utan att bli väckt av mammsen, eller hur? hehehe.

hörs sen!


saknar mina hundar. de sover hos svärmor och svärfadern inatt. jag lider av separationsångest!

Kommentarer
Postat av: Nea

I början drack jag kaffe men nu kan jag inte pga halsbrännan. Nån kopp då och då unnar jag mig men då mår jag oftast skit efteråt.

2011-07-27 @ 09:48:40
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen