lite shopping.

publicerat i Graviditeten
Oskar och jag var på stan nyss och hämtade ut mina nya glasögon, och paket från H&M bland annat. Köpte även födelsedagspresent till Paulina som fyller år 18 augusti. Det gäller att planera lite så man inte är ute sista minuten, tycker jag. Känns skönt att ha det klart.



För er med glasögon så kan jag varmt rekommendera Smarteyes. 999 gick glasögonen (bågar+glas) på. Gjorde även en synundersökning och den kostar 299. Mycket billigare än att köpa på Synoptik och de andra ställena. De har ju bara märkesbågar ioförsig, så inte så konstigt att det blir mycket dyrare. Jag är nöjd iallafall :)



V. 35+2 idag.
Byxorna jag har på mig kom med hm-paketet. Nu ser man dem ju inte så bra, men det är mjukis och de är jättesköna, och det var även rea. Minns inte vad det kostade faktiskt, men hundra-nånting. Tog i storlek L... hoppas de inte töjer sig så mycket, för då lär det se ut som att jag har blöja.

Kommentarer
Postat av: Nea

Vad snygg du är i glasögonen, riktigt balla!

2011-07-26 @ 15:57:30
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: jane

Så fin du är i brillorna.......

2011-07-27 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen