fler magbilder v.36

publicerat i Graviditeten


Just det.. måste skriva det nu så att jag inte glömmer bort det!


Ifall det är någon inom den närmaste tiden som ska till Ikea, så behöver vi såna där små handdukar för 5 kr eller vad de kostar. Kan vara väldigt bra budgetalternativ till att torka spyor m.m med. Behöver en bunt. Tror väl att de heter gästhanddukar eller något sånt. Såna man torkar händerna på, fast de är ännu mindre. Liksom lite fyrkantiga? Ja, men ni fattar. Såna vill jag ha iallafall. :)

Kommentarer
Postat av: jane

Jag ska till IKEA veckan som kommer troligen.

2011-07-31 @ 19:58:15
Postat av: Nea

Älskar dina shorts!

2011-07-31 @ 20:31:40
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Nej, jag har nog inte skrivit när jag ska ha, men det är beräknat den 13:e, så det är bara 12 dagar kvar:)

De små handdukarna har jag också köpt btw:)

Lycka till!

Mvh Johanna

2011-08-01 @ 11:58:48
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen