jag är snäll!

publicerat i Vardagsliv
Idag jobbar jag kväll. 9 timmar. Har jobbat dag de senaste dagarna, så det ska bli skönt att jobba kväll. Låter inte som att det kommer från min mun, men det är sant.

Igår kände jag mig som en riktig ängel. Jag fick bra lön, så jag tog min ena bror och min far på en shoppingrunda. Dennis fick en jättefin vårjacka och pappa fick äntligen ett par "hippa" jeans från Jack&Jones. Skitsnygga!

Till mig själv köpte jag ett par solglasögon. De dyraste jag någonsin ägt. Så jag hoppas att det är extra bra kvalle på dessa, så det inte bara är märket man betalar för. Ibland är det ju så, och ibland inte.


bild från sunglassesshop.com. men därifrån ska ni inte köpa, för jag har läst att de är värsta lurendrejarna.

Jag köpte mina på Synoptik i stan.

Kommentarer
Postat av: jane

Du är ju för gullig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-25 @ 10:44:36
Postat av: jane

Så snygga brallorna var,och till jackan han hade förrut. Nu får Jeanett passa sig.................

2011-02-27 @ 19:12:06
Postat av: Anonym

Ja du e så gulligull! Jätte snällt. När får ja mina ray ban då? hahaha ;)

2011-02-28 @ 11:57:00
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen