torsdag

publicerat i Vardagsliv
God morgon!

Oskar har semester den här veckan, så jag vet knappt vad det är för dag. Kommer sakna honom och hjälpen med Leon när han återgår till jobbet nästa vecka.

För övrigt så mår jag mycket bättre idag. Är inte lika förkyld som igår, och huvudet är inte alls lika tungt. Natten gick bättre idag. Var inte alls lika orolig som natten innan. Det är så himla varierat! Men jag ska prata med Oskar och hoppas, hoppas, hoppas att han förstår mig och vill investera i ett andningslarm. Jag tror faktiskt att det kan hjälpa mig med min oro så jag får sova lite bättre på nätterna. För på dagarna är allt bra liksom, då är jag inte alls lika ängslig och orolig.

Inatt har min bror Alex sovit här. Oskar och han satt och spelade playstation, och jag vaknade nån gång av mannen i Buzz, frågesportspelet, ni vet?

Valparna har tyvärr inte blivit sålda än... fel tid att sälja valpar nu runt jul.. hade nog varit mycket bättre att få valpar på sommaren så att folk kan ta dem när de går på semester. De verkar så himla rastlösa i sin lilla inhängnad så jag tog ut dem på gården nyss. De ville inte springa omkring ute som de gör inne. Kanske för att det blåste lite väl mycket. Får vänta lite tills blåsten lägger sig.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Nanny heter märket, är som en platta man har under deras madrass och illtjuter om de någon gång skulle sluta andas.

2011-12-29 @ 10:37:29
URL: http://chaallaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen