skrik och gråt

publicerat i Leon

Jag blir lite förtvivlad nu när Leon är i denna tråkiga fas. Vissa dagar är han helt underbar, och andra ett litet monster.

Han skrek och skrek och ingenting hjälpte. Att stå under fläkten eller gå omkring och vagga hjälpte inte heller. Varför är han ledsen liksom? Jag undrar vad det är.

Nu ligger han och sover.. Han får ju skrika tills han blir trött. Åtminstone så har jag honom i min famn när han gråter, så han inte känner sig övergiven. Mer kan jag inte göra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte magen som krånglar då? William är visserligen också lite bångstyrig nu vissa dagar men tror han e i nån fas där han behöver extra mkt trygghet.

2011-12-21 @ 10:47:20
Postat av: Daniella

Man tycker ju att om det är magen så borde han ju ha ont efter varje mål men så är det inte. Vissa dagar är han ju hur lugn som helst. Det är oftast på morgonen och kvällar. Men inte varje kväll.

2011-12-21 @ 10:50:17
Postat av: linda henriksson

Inte en liten släng av kollik Då ?

2011-12-21 @ 12:53:28
Postat av: Nea

Sen vi kom hem från stockholm har Liv blivit helt hysterisk ett par gånger. Vi har antagit att det är för att hon blir förvirrad och orolig när hon inte känner igen sig riktigt. Men vi har försökt ta det med ro, de är ju bebisar och ibland skriker dom och är helt förtvivlade av oförklarliga anledningar. När hon har varit så har vi tagit av henne kläderna och haft henne hud mot hud så att hon får känna närhet och trygghet, det gör inte alltid att hon slutar gråta men då känner hon sig i alla fall väl omhändertagen och älskad. Så fortsätt som du gör bara!

2011-12-21 @ 13:44:37
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen