öronproppar

publicerat i Vardagsliv

Sedan ett par år tillbaka så har mitt vänstra öra sprakat/knastrat eller hur man ska förklara, vid höga ljud. Jättejobbigt! Jag kan inte alls spela hög volym när jag har hörlurar och det är ju det man vill när man har såna. Iallafall jag.

Vet inte om detta är en början eller form av tinnitus?

I vilket fall som helst så sprakar det var eviga gång Leon skriker. Idag satte jag i öronproppar och det blev mycket bättre. Måste nog skaffa mig något slags hörselskydd som jag kan ha hela dagen för detta är nog inte så bra. Inte så jäkla snyggt att gå omkring med en gul öronpropp heller.

När jag gick på gymnasiet kom det en kvinna och föreläste om just tinnitus och vad man kunde göra för att motverka det och massor sånt. Hon hade även hörselskydd som var designade så de knappt syntes, och så hade hon några med bling på så det liknade ett örhänge.

Kanske ska skaffa mig ett par sådana.


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

grundpris är 350kr för barn ocjh 500 för familj :)!



700 för både familj och barn på samma gåpng :)!

2011-12-22 @ 20:22:56
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: jane

Jag har knallanste rosa. Vill du ha ett par sådana?

2011-12-23 @ 00:12:10
Postat av: jane

Jag har knallanste rosa. Vill du ha ett par sådana?

2011-12-23 @ 00:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen