lite tankar

publicerat i Leon

Äntligen är Oskar hemma för tre dagar!! Det är inte så himla lätt att vara ensam med en bebis typ 75 % av dagarna. Inte för min del iallafall, men det beror nog också på vad man har för bebis.

Leon tex, kan inte roa sig länge på egen hand. Man måste oftast gå och bära omkring på honom, eller underhålla honom tills han blir grinig och det är då han är trött. När han är trött måste man oftast också vagga omkring på honom.
Han har faktiskt varit duktig ett tag nu och somnat i mitt knä framför tvn på kvällen när han är riktigt trött.

Jag hoppas att det blir lite lättare sen när han kan sitta upp själv och pilla med leksaker och roa sig.

Bäst av allt tycker han om att åka vagn. Kanske är det den friska luften, eller att han är i rörelse hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ger du för ersättning till din Leon? Vi har prövat att ge NAN 1 några gånger men känns som han får magknip av det. Är det så för din lille med? :)

2011-12-09 @ 15:52:19
Postat av: Matilda

Från mig var kommentaren.

2011-12-09 @ 15:53:50
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen