leon önskar sig...

publicerat i Leon
Någonting som Leon behöver är pyjamasar. Man kan inte få nog av pyjamasar... Storleksmässigt så är det 74 som gäller. Jag tycker att han växer ur dem så himla fort. Just nu har han en pyjamas i storlek 68 som passar fint, men han växer ju.

Jag har sett en jättefin pyjamas från H&M. Den ser lite ut som en gubbpyjamas. Det är en långärmad tröja och rutiga byxor med snörning i midjan. Så himla sött! Tror den fanns i blått och beige... vill nog ha beige.

Nackdelen med 2-delad pyjamas är ju att tröjan åker upp hela tiden, men det gör inget för min del. Tröjan kan man ju stoppa in i byxorna.
Om ni vill köpa en hel pyjamas så är det ganska viktigt att den har fötter. Leon är så himla kall om fossingarna så då slipper man ju sätta på honom strumpor om pyjamasen redan har fötter. Har ni redan köpt pyjamas och den inte har några fötter så behöver ni självklart inte gå och byta :)

Någonting mer han önskar sig som jag skrivit tidigare är dregel-scarfar. Han dreglar ju en del och det är också synd att förstöra kläderna med kräks som kan komma upp ibland, och då är en scarf bra!

Strumpor!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Okej.

Det är så svårt att veta vilket man ska välja. Eftersom jag pumpar och ger på flaska också så är det svårt att veta vad det är han får ont i magen av. Men tack för tipsen :) Ska du på luciafirandet på tisdag förresten, på öppna förskolan? Nea tipsade mig om det. Jag och Morris ska försöka ta oss dit.

2011-12-11 @ 18:03:58
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen