Fredag

publicerat i Leon

Gissa vad Leon har gjort idag?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

något han inte borde göra än på ett tag? Är han inte bara 3 månader?

2011-12-02 @ 13:42:22
Postat av: Daniella

Borde? Säger vem? Rekommenderat är ju 4 månader och han har 2 veckor kvar tills dess. Tror inte 2 skedar gör något!

2011-12-02 @ 14:50:28
Postat av: Nea

Jag börjar få lite panik över att det inte är långt kvar tills Liv kan börja smaka mat, hon är ju min lilla bebis. Jag kommer nog bli en såndär galen typ som ammar Liv tills hon är 7 år eller nått.

2011-12-02 @ 15:23:03
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: ellinor

som sagt...borde ? du borde inte kommentera om du ska kommentera skitsaker! man borde väl göra det som känns bäst för sig själv och sitt egna barn ? PRECIS! dumma jävel.

2011-12-02 @ 17:38:48
Postat av: Amanda

Inget dumt menat med denna kommentar, men först och främst ska man ju inte börja med att ge sin unge fruktpure eftersom det blir svårare att börja med annat sen, och sen ska man ju helst inte ge mer än en tsk. Och framförallt inte om barnet är mindre än 6 månader. Men allt det där går dom ju igenom på BVC när det är dax för att börja ge mat. Men man får ju välja själv, det är bara ditt barn.

2011-12-02 @ 19:42:41
Postat av: Daniella

Men herregud, man ger väl vad man vill. Och vi ska ju inte ens börja med mat NU. Var kul att testa nu bara för att se vad han tyckte. Tror inte han ratar annan mat sen bara för man ger fruktpure några gånger!

2011-12-02 @ 20:21:29
Postat av: mamma

åh herre gud .vad ska man och vad ska man inte. det är väl upp till var och än.när ni tjejer var små skulle man börja när ni var tre mån med purre´..det tycker man väl är mycket tidigt nu.men vad faan är rätt eller fel.Det tyckte man inte då...Var och än gör väl som man själv vill .Och vad jag vet så är det inget fel på mina tre barn, inga allergier eller så än så länge.Tack för mej

2011-12-02 @ 22:32:32
Postat av: Daniella

Haha, jag tycker vi är rätt störda alla tre ;) men tror inte det beror på att vi fick puré vid 3-månaders ålder.

2011-12-02 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen