publicerat i Leon


♥ vårat älskade, lilla hjärta bara växer och växer.
Tur att man verkligen njöt av spädis-tiden för den gick så himla fort! Jag skulle vilja spola tillbaka tiden 3 månader och få återuppleva Leon som en liten skruttis igen. Han var ju hundra gånger lättare att bära då med.

Jag hörde förresten att man inte ska smörja in bebisar med solskyddskräm, kan det stämma?! Låter ju konstigt. Och det måste ju bli oerhört svettigt i en soldräkt som täcker armar och ben. Tänk att sitta i en sån i flera timmar. Med tanke på att vi åker till Thailand om två månader.

Kommentarer
Postat av: mamma

När vi har åkt till spanien i alla år så har vi smörjt er och har haft t-shirt på er.Men barn får inte ligga i solen utan under parasoll med en tunn filt över och solhatt.man måste verkligen akta dom små för solen.

2011-12-09 @ 19:18:13
Postat av: Anonym

Vad har ni för barnvagn? För och nackdelar med den? :)

2011-12-09 @ 21:41:24
Postat av: Daniella

vi har en Brio Sing. Fördelarna med den är att man kan fästa babyskyddet (bilbarnstolen Brio Primo) på den. Jag vet inte än själv, men jag har hört att vagnar med svängbara hjul inte är bra på vintern och sådär. Detta är mer en cityvagn. Jag gillar den iallafall skarpt!

När man går på stan kan man lätt snurra runt vagnen utan att behöva backa och sådär.



en liten nackdel är att den är ganska bred. Vet inte riktigt hur bred den är jämfört med andra vagnar, om den ens är bredare.

2011-12-09 @ 22:25:36
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Linda

Fråga på BVC för säkerhets skull. Små barn blir ju väldigt lätt uttorkade så skugga är ju måste. Är väl högsäsong där då så lär ju va dövarmt i skuggan också :P

2011-12-12 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen