bebisledig

publicerat i Leon
Okej, då var man barn- och hälften hundledig. Stella och valparna stannar här hemma med mig. Om ett tag ska jag bege mig mot Friskis och träna. Efter det ska jag hem och ta mig en lång, härlig, varm dusch! Glo lite på tv i min ensamhet ska jag också göra.
Oskars avslutning börjar inte förrän klockan åtta så jag vet inte riktigt när de kommer hem. Oskar jobbar ju imorgon så det blir väl inte alltför sent.

Vi var på öppna förskolan nere vid strömmen idag. Minns inte vad den hette nu, men det var jättetrevligt där nere! På tisdagar har de babyfika. Då får det bara komma barn som är upp till ett år gamla.

Imorgon är det mammaträff med bvc-gruppen. Blir också trevligt!

Kommentarer
Postat av: jossan

hej daniella!



trevlig bloggdu har : ) Jag har själv en liten bebis på 1 månad, hur underbart som helst. Det är dock jobbigt att aldrig få sova ut. Tänkte höra när du slutade amma och hur din fina lilla bebis sover på nätterna nu?



He en mysig kväll!



kram

2011-12-06 @ 18:56:55
Postat av: nea

öppnis heter strömmen =) ser redan fram emot nästa tisdag!

2011-12-06 @ 18:59:23
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jossan:



Tack så mycket! Javisst är det härligt med bebisar. Vill att Leon ska vara bebis för alltid!!



Jag slutade amma när Leon var två veckor. Han sover faktiskt jättebra. Det har han gjort sedan han föddes i princip. I början åt han sista vid 21, vaknade 23 eller 00, sen klockan 03, och sen frukosten vid 06.



Nu äter han sista vid 19-20 och sover hela natten fram till ca 6.30. Ibland blir det någon timma tidigare eller senare.

2011-12-06 @ 19:46:57
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Malin

För att sånna små bebisar har ett tunnt fettlager på huden också som ska skydda dom från kyla, så badar man dom på morgonen eller dagen så tar man ju bort det som ska skydda dom inför dagen :) Så det bästa är ju att bada dom på kvällen när dom ändå bara ska ligga nergosade i sina sängar sen. :)

2011-12-06 @ 20:04:37
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen