badhus

publicerat i Leon

När tycker ni det är lämpligt att åka och bada på badhus med en bebis? Leon blir ju som sagt 4 månader om 1 1/2 vecka.

Vi hade ju tänkt börja babysim på onsdag men tyvärr så har vi inte råd med det just nu. Julklappar, lån, räkningar osv. Det får vänta.

Då tänkte vi att man kan ta med Leon till badhuset så han får plaska lite för han älskar verkligen att bada. Iallafall hemma i baljan.

Jag tänkte mer på ifall det blir för omtumlande med alla ljud, människor, barn som skriker osv. Babysimmet antar jag är lite lugnare och mer harmoniskt.


Kommentarer
Postat av: nea

Blir han fyra månader om 1 och en halv vecka? Liv blev ju 3 månader idag och jag har fått för mig att det bara skiljer 10 dagar mellan dom.

2011-12-05 @ 17:41:26
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen