v 38+2

publicerat i Graviditeten


Jag KOMMER att tänka på mitt utseende när jag går ut bland folk med bebisen. För mitt eget bästa. Sen skiter jag väl i hur andra uppfattar mig. Tycker liksom inte det är snyggt att gå omkring i mjukisbyxor och barnvagn mitt i stan.

Jag vill ju vara fin. Hemma spelar det ju ingen roll. Här är det ändå ingen som kommer se mig, så här kan jag ju luffa omkring naken om det är så, men när man för en gång skull kanske kommer ut på stan så kan det väl vara kul att få klä upp sig?

Men det är ju jag det!

Kommentarer
Postat av: Nea

Får vår lilla bebis men för livet så skyller jag på dig haha =D

2011-08-15 @ 21:58:28
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen