stel

publicerat i Graviditeten
ååååh.. är så himla stel i kroppen när jag vaknar! om hundarna vaknar när jag vaknar så måste jag gå ut med dem direkt, och det är väldigt jobbigt när kroppen är stel.

Helst vaknar jag nån timme innan hundarna, så kroppen hinner komma igång liksom. Stella är ju en riktig sjusovare, och Milton är ju vuxen nog att kunna hålla sig. Han brukar lägga sig i soffan med mig i väntan på att Stella ska vakna!

Idag då? Augustifesten börjar. Kanske att man ska ta med sin man på marknaden, för den börjar väl också idag? Vore ju hemskt trevligt.


Kommentarer
Postat av: johanna

Tror marknaden börjar på fredag.. är nog bara rix FM som är idag.. om ja inte har fel!

2011-08-17 @ 11:10:17
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Daniella

Rix fm är imorgon, men vad är det idag då?

2011-08-17 @ 12:08:05
Postat av: linda h

Marknaden är fredag & lördag.

2011-08-17 @ 12:20:12
Postat av: Nea

Idag är det fyrverkerier!

2011-08-17 @ 12:30:07
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Linda G

tycker det e dåligt att marknaden bara e fredag och lördag. Stor sannolikhet att jag inte hinner dit :P Idag va det mest lite uppträdanden vid teatern och sen symfoniorkestern i vasaparklen ikväll tror jag.

2011-08-17 @ 12:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen