schnitzel är gott.

publicerat i Vardagsliv
Jag har fasen inget vettigt att skriva... håller just på att steka ostschnitzel.. kokar makaroner. Bra kombo! Får bli sån här mat nu när man bara lagar till sig själv. NÄÄÄ, Oskar har inte lämnat mig. Han är bara borta och spelar match :)

Kom och tänka på en annan sak!
Om det finns några hurtbullar där ute som ofta är ute och går (eller ska börja), så kan ni ju komma förbi här och hämta mina hundar samtidigt, så de får sig en redig promenad. Vad säger du Madde?

Linda skickade sms förut och skrev att det var 13 dagar kvar för mig, och frågade om jag var nervös. Har liksom varit nervös till och från. Det var värre för nån vecka sedan... nu börjar det gå över.

En sak är säker och det är att jag hoppas på att den kommer senast BF. Orkar inte hålla på och gå över en massa.. 2 veckor är max, va?

Kommentarer
Postat av: madde

synd att vi inte grannar :D då hade de kunnat få sig en redig promenad varje dag :)

2011-08-12 @ 17:48:01
Postat av: linda h

Haha. Bra kombination ;) .. aa men vet de som gått över ett par veckor.. tyvärr är ju det vanligt som förstföderska säger dom ju.. :P . Kan ju hålla tummarna för att det ej blir så.. min får gärna komma snart den med...

2011-08-12 @ 19:28:03
Postat av: daniella

men tänkte, 2 veckor är väl max, sen blir man igångsatt... eller? :)

2011-08-12 @ 21:24:23
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Linda G

de säger att man nog ska räkna med att gå över tyvärr.. man kanju hoppas man slipper två veckor dock... 2 veckor plus två dagar sen bokas igångsättning så det kan ju säkert ta några dagar..:S

2011-08-12 @ 22:00:15
Postat av: linda h

Ja precis.. men 2 veckor skulle ju räcka för att bli tokig. Ja Hade ju Tur som fick Alva 2 dagar innan bf.. hoppas ja har samma Tur denna gång. :D . Sägs ju att andra ska gå fortare..

2011-08-12 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen