måndag

publicerat i Vardagsliv
Idag har Ellie varit här. Jag klippte hennes hår. Hoppas du blev nöjd :)

Jag har haft en ganska tråkig dag. Kollade in en blogg som handlar om smink, så jag blev skitsugen på att sminka upp mig lite. Inte ofta man gör det nuförtiden, och ännu mer sällan med ögonskugga och sånt där. Man ser så mycket piggare och snyggare ut med smink.

Jag trivs ju förträffligt bra utan smink också! Om jag inte ska göra något alldeles speciellt så böjer jag bara ögonfransarna, målar i brynen lite, och tar lite rouge.



Nu ser man ju inte resultatet så bra eftersom jag har tagit bilderna med telefonen... men det får duga! Orkar inte dra fram systemkameran.


Kommentarer
Postat av: Madde

Har du färgat håret mörkare nu? :)

2011-08-15 @ 17:55:07
Postat av: Anonym

blev supernöjd pullan :)

2011-08-16 @ 09:48:55
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen