lördagsmorgon

publicerat i Vardagsliv
Idag bär det av mot Katrineholm för att fira Paulina och farmor. Ska bli trevligt!

Igår då...

Jag gjorde inte så mycket. Kollade på tv ganska mycket, sen kom Ella hit vid 11. Vi drack kaffe och te och bara snackade och gjorde inget speciellt så, men det var trevligt att träffa henne. Vi ses ju inte alltför ofta nuförtiden. Konstigt nog. Jag har ju all tid i världen för tillfället.

När hon åkte och jobbade så kollade jag lite mer på tv och slappade i soffan. Började lite smått att fixa iordning för inför kvällens bravader.

När klockan blev runt sju skulle jag ta spårvagnen ner till Manesa för att träffa Nea. Spårvagnsjäveln kom ju aldrig. Väntade i säkert en halvtimme. Till slut kom det en 117 som jag hoppade på. Var framme kvart i åtta och vi skulle mötas halv, så det var inte nån farlig försening. Jobbigt att vara sen till saker egentligen. Jag är hellre tidig än sen, men ibland blir det inte som man vill.

Vi hade det supertrevligt! Haha, eller jag hade det iallafall. Hoppas Nea kände detsamma. Snackade jättemycket och drack lite drinkar. Konstigt nog frågade bartendern -"det var utan alkohol du skulle ha, va?" Eeh, ja. Helst ;). Antar att våra magar inte syntes bakom bardisken eller nåt.

Tyvärr har jag inga roliga bilder alls att lägga in, så det får bli en på mig.


Kommentarer
Postat av: Nea

trevligt och trevligt....jag tyckte det var okej =D haha nae vars, skröt för alex när jag kom hem om hur supertrevligt jag haft och vilken härlig tjej du verkade vara! Så tack för igår!

2011-08-20 @ 13:38:44
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen