kort promenad

publicerat i Leon
Var ute på en kort promenad med vagnen nyss. Hann bara gå en gata då jag ser mammas och deras cykel som blev stulen för några veckor sedan. Den var omsprayad och lite förstörd, men man såg helt klart att det var den! Det var en gammal och originell cykel. Grön och guldig.

Ringde mamma och de kom nyss och hämtade tillbaks den. Vi hann precis in igen lagom tills regnet kom också..

Vi som tänkte gå en sväng till Oxelbergsparken och sedan köpa lite godis. Jag får be Oskar springa ner sen och köpa till mig.

Förresten!! Jag vägde mig imorse och jag har gått ner ca 10 kg. Känns bra! Bara 7 till nudå så är vi på rätt spår.




Kommentarer
Postat av: Madde

Så jäkla söööt!!! Man blir ju kär! Det ser ju nästan ut som att han redan ler :)

2011-08-29 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen