hemma nu!!

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag tillbaka!!

Det blev en tripp till Ikea med mor och far. Ingen bebis på G än, vad jag kan känna iallafall.

Köpte ett soffbord, kontrollhållare, små handdukar för 3 kr styck, en matta, 2 råttor till Stella, 2 orkidéer med kruka, 2 nya lampskärmar till sovrummet och pensel till bakning och matlagning.



Blev inget bord för över 2000 kr. Sparade in de pengarna och köpte detta för 299 kr istället. Bättre pris!! Sen om det är snyggare är en annan femma, men jag gillar det!

Mattan får vi hoppas att Stella låter bli att pissa på. Blir galen om jag ser att hon gör det. Mattan är ju grön, så hon kan ju kanske tro att det är gräs? Jäkla hundjävel att pissa inne!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som att nån boar för fullt =)

2011-08-16 @ 18:37:16
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: linda h

Vi har likadant bord. Fint för priset :) .

2011-08-16 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen