en god natt

publicerat i Leon
Oj så bra vi har sovit inatt, allihopa!! Han har inte vaknat lika mycket som de andra 2 nätterna.

Oskar gick och la sig vid 12 eller 01, och jag har varit "snäll" och inte väckt honom för att han ska få sova. Får se hur länge han sover nu då, för hundarna måste ju ut nu snart vartefter...

Idag ska vi åka ut till Herstaberg. Vi ska även kolla på badbalja och en sån där grej man lägger i den som stöd för bebisen. Jag tänkte att vi behöver en bröstpump också. Vore ju perfekt att kunna pumpa lite på kvällen, så kan Oskar mata honom någon gång då så jag får sova lite extra. Frågan är om vi ska köpa en elektrisk eller en handpump?

Handsprit och mindre bindor behövs också. Skönt att blödningarna avtar så himla fort. Nu blöder jag inte alls mycket. Det är skillnad från uppe på BB då det rann så fort jag ställde mig upp efter att ha legat eller suttit i en kvart.

Just det, får inte glömma att vi mest behöver en mjuklift till vagnen. Ska köpa en sådan också =)

Ett stort grattis till Linda Gabrielsson som fått en liten son!

Blev tårögd när jag fick hennes sms. Haha, så känslig man blir när man fött ett litet barn.


mitt hjärta, min skatt, mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen