vecka 19+6

publicerat i Graviditeten
Hejsan!

Det var skönt att jobba "dag" idag. Det var längesen känns det som, som jag var ledig en fredag-eftermiddag. Men nu när jag tänker efter så kanske det inte var så längesen?

Nåja.. vad har helgen att erbjuda då? Imorgon ska jag jobba. 9.45-16.15. Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll heller. Kan ju inte göra så mycket eftersom jag ska jobba imorgon... så det blir väl att slappa och glo på lite tv..
Oskar ska nämligen iväg på träningsläger eller vad det var, så han kommer inte hem förrän på söndag.

Imorgon går jag in i vecka 20+0.

Nu börjar man se en liten bula när jag ligger ner. Utan att kissblåsan lyfter upp livmodern. Känns lite roligt. För en eller två veckor sedan började jag också känna fosterrörelser. DET är kul om nåt! Oskar har lyckats känna en liten puff. Vet inte om man kan kalla det för spark än, haha. Då var han tvungen att trycka ner näven ganska hårt när jag kände att lilla Siv (lurade mamma att den ska heta så, hon tycker det är så fult), var igång.


Ser ni bullen där nedanför naveln? Hehehe.

Jag VILL, har inte frågat Oskar än vad han tycker om det, att barnet ska heta antingen Jane eller Enrico i andranamn. Beroende på vad det blir för kön då. Oskar får gärna lägga till några släktnamn i andranamnen han med, för det gör väl inget att barnet heter flera olika i andranamn, eller hur?

Fast det blir ganska långt.. vi säger att den kanske får heta; Hannes Enrico Lars Goretti Månsson. Blir nog kanske lite många ändå? Haha.

Kommentarer
Postat av: jennike

jag har tusen namn :P haha jennike ida mikaela nordström andersson.. ;) dock a jag till nordström för några år sen..

2011-04-09 @ 17:45:56
URL: http://jennikemikaela.blogg.se/
Postat av: Kia

Men GUD är du gravid???!!!! stort grattis till er:D vad kul!



sv; ja jag gjorde i tragus i dec=)

2011-04-10 @ 14:35:26
URL: http://kiaweister.blogg.se/
Postat av: jane

"Sivan" är väl käckt???? Om det blir en flicka och hon får heta Jane så blir jag glad.

2011-04-11 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen