paella

publicerat i Vardagsliv
Oj vad trött jag känner mig. Iallafall för tillfället. Jag har precis blivit klar med söndagsstädningen. Dammsugat golv, torkat golv, torka av alla ytor... Oskar blev kvar i Herstaberg idag en stund, så han får ta skiten nästa vecka. Skönt!

Dagen har spenderats i Katrineholm. Vi har firat in påsken med god Paella. Efter maten satt vi alla ute i solen och bara njöt.
Man blir verkligen bortskämd nu med all sol vi har fått! Men det är bara bra. Man ska njuta och ta vara på var dag!

Jag är fortfarande sjuk också. Är snorig och har den där jäklans hostan kvar som inte ger sig. Är hes också så det är jobbigt att prata. Hur ska det gå på jobbet imorgon? Jag jobbade ju väldigt hes häromdagen och det gick fasen inte bra.

Nu får jag bara hoppas att hostan och hesheten är borta tills imorgon. Förkyldningen kan jag leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen